söndag 19 augusti 2012

Ajdå, tror visst ledbandet gick av igen :(

Ja, jag har lite svårt att vara stilla men jag kan inte bara sitta i soffan hela dagarna och göra ingenting. Men jag kanske får ta och dra på mitellan för att fatta att jag ska ta det lite lugnt i varje fall. 

Vad jag gjorde?
Jo jag skulle bara hänga in lite rena tröjor i garderoben och nu vet ju alla att en tjejs garderob är överfull jämnt och ständigt. Spelar ingen roll hur ofta man rensar den har en tendens att bli överfull i varje fall. Nåväl med tröjorna i vänster hand skulle jag bara bereda plats med höger, vad jag inte tänkte på är att när man tar i för fullt så håller man emot med resten av kroppen  och det var precis vad jag gjorde och så smällde det väl till lite grann och nyckelbenet gick ur sitt läge igen...


Är det så här man ska se ut resten av sitt liv, tur man har kille redan då! 

Mats hjälpte mig att tejpa ner nyckelbenet igen och gissa om det gjorde ont. Tyvärr fick jag börja med värktabletter igen och nu får vi ju se hur det blir med att börja jobba om en vecka... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar