fredag 29 juni 2012

Välkommen underbara träningsvärk!





Kroppen börjar värka så smått efter gårdagens träning, vilken startade med bodystep och avslutades med bodypump. Verkar som att jag varken har biceps- eller triceps muskler, så det är bara att bita ihop och hänga i. Det är väl inte bästa upplägget att köra bp efter bs, hade väl helst sett att kroppen är något piggare inför nästa pass då bs är något av det jobbigaste jag gör just nu! Men som det ser ut i schemat för tillfället så finns inget annat val. 
Men jag säger bara det: Jag älskar när jag har träningsvärk, har mycket hellre den värken än någon annan värk som kommer av att jag INTE tränar. 


Nu är det två dagars vila som gäller, ska ut med f.d. jobbarkompisar i kväll och det ser jag fram emot. Ska bli så kul att träffa alla igen och höra vad dom gör nu för tiden! 


Trevlig helg på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar