torsdag 5 maj 2011

Hotellrum....

Sista kvällen på hotellet för denna vecka, tur jag fick ett stort rum så jag kan fixa min träning inne på golvet. (De andra fick ett varsitt enkelrum medans jag fick värsta familjerummet med dubbelsäng och soffa och stora utrymmen, ibland är det riktigt bra att vara ensam tjej hihi).

    

Körde en halvtimmes core på gammal heltäckningsmatta, snacka om ont i knäna, ja så svag har jag blivit så jag måste stå på knäna vid armhävningar och tricepshävningar. 
Hade tänkt ta en löptur i dag men foten känns fortfarande så den får vila ett tag till. Vi tog åtminstone en promenad till jobbet och fick på det viset ihop en massa steg, vi fortsatte med att gå en tur runt i "stan" men det gick ju ganska fort. Har fått en mängd med frisk luft i dag tur det när man sitter inne hela kvällarna, totalt blev det en timmes vardagsmotion riktigt skönt.


I morgon bär det av hemåt igen men bara för att vila upp sig över helgen sen är det dags att ge sig av igen och kanske redan på Söndag... ja, vi får väl se hur det blir med den saken.


En sak är säker hotellrum i all ära men inget går upp emot sin egen säng :D

1 kommentar:

  1. Åh, vilket mysigt rum!!
    Du har något att hämta i min blogg, om du vill :)

    2 kort är klara nu iaf, hör av mej i början på veckan när de andra är klara också.
    Kram!

    SvaraRadera