tisdag 9 juli 2013

Nu är det dags...

för cykeln att komma fram igen :)
Gårdagens löppass som började så bra blev en riktig pina innan jag var hemma. Hade tänkt springa runt 5 km ev. längre om kroppen kändes ok, men redan efter ett par km hände något i vaden, stannade och försökte stretcha ut den men det hjälpte inte så vid 3 km gav jag upp och tog en snabb-prommis hem istället. För att få lite träning så fokuserade jag på löpararmar. "Har du börjat med ny träningsform" hörde jag helt plötsligt då det kom en cyklist och spurtade om mig. Men nä då ska bara vila vaden så att den blir bra igen. Men fram tills dess får jag nog ta fram cykeln och börja cykla igen. Lite synd eftersom löpning går så himla bra just nu och har fått in en riktigt flyt och riktigt bra tider för att vara jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar