torsdag 11 juli 2013

Lite av varje

Vilken tur att jag fick vila vaden i tisdags, min härliga deltagare sade åt mig att åka hem och vila så att jag var bra tills idag istället. Och vilken tur för nu känns den riktigt bra igen så det blir till att prova den i kväll på BodyStep Express och som vanligt kör vi 31,5 min på en halvtimme. Men har det gått förut så går det väl igen :)

Åååååååh vad jag längtar efter semester just nu, det går hiskeligt trööööögt!
Men den som väntar på ngt gott väntar ju aldrig för länge eller gör man det kanske solen har gått bort när jag väl har fått ledigt. 

För övrigt går det inge bra med husköp heller har hittat mitt drömhus, det stod "Carina" skrivet med stora bokstäver på det men det gjorde inte det på priset tyvärr :P
Nyfiken? Kolla här:
http://www.hemnet.se/bostad/fritidshus-3rum-heliga-landet,-forsbacka-gavle-kommun-koluddsvagen-18-4551398

eller här:
http://www.hemnet.se/bostad/villa-3rum-boange-sandvikens-kommun-clemens-vag-1-5073733

Tjillevippen vet ja'

2 kommentarer:

  1. Ja, det är ju typiskt att prislappen inte motsvarar ens egen plånbok...
    Väldigt fina hus var det i alla fall!
    Men du bor ju bra nu också, framför allt så har du ju så bra tidningsbud, eller hur? ;))

    Håller tummarna att skadorna håller sig borta nu, så du får en lång och rolig träningssommar!
    Mitt gymmande ligger totalt nere... Lägger all energi på husmålning och trädgård istället, och intalar mig att man tränar ju lite då också.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha Elisabet, ja fina hus men fint pris också och ja det får nog vänta ett tag. Och som sagt bättre tidningsbud kan jag ju inte få :)

    Man tränar mycket när man jobbar med huset det är verkligen bra funktionell träning det :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera