torsdag 6 december 2012

Feedback

Åååå det är så bra att få konstruktiv feedback. Själv har jag delat ut en hel del feedback till mina härliga core-kollegor och nu fick jag lite feedback tillbaka :). Det är så himla bra för då kan man ta till sig det som är bra och förbättra det samt jobba upp det som är mindre bra. Jag vet med mig att jag har gått ner i träningsintensitet sen jag ramlade omkull på hojen och att jag inte alls har samma förmåga att upprätthålla intensiteten i ett pass, på grund av olika orsaker. Men nu när jag har börjat kunna träna combat igen och därmed överkroppen så ska det banne mig bli ändring på det. Nu växer hornen igen moahahahaha

Tack, snälla träningskompis för feedbacken nu är det bara att börja på ny kula igen och det gör vi ikväll med ett härligt BodyStep pass.

Ha nu en underbar vinterdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar