fredag 4 maj 2012

SFM 23/30

Den sockerfria månaden har gått bättre än vad jag trodde att den skulle göra. Enbart två dagar har jag fuskat och det var sista april och första maj då jag åt lite glass. Annars har jag hållit mig ifrån godis läsk och annat onyttigt trots att Mats har handlat hem och suttit och frestat. Han skulle också behöva gå på en liten diet kan jag meddela för hans pondus växer bara mer och mer hehe. 
Tur han inte är så bevandrat i internet så han hittar till den här sidan :)


Nu är det bara 7 dagar kvar tills de 30 dagarna har gått.


Jag - socker
 21  -    2

3 kommentarer:

  1. Jag hade aldrig klarat att avstå helt. Imponerad! :-))

    SvaraRadera
  2. Bra gjort!!
    Jag har också inlett godis-efterrätt-och fikabrödsfri tid.
    Hittills har det gått bra, men det är inte lika lång tid som för dig :)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat! Undrar om jag ska tips "honom" om hur man googlar? ;)

    SvaraRadera