måndag 15 augusti 2011

Slut på semester

Första dagen på jobbet efter semestern! Det var med lite blandade känslor jag satte mig i bilen och åkte iväg i morse. Men väl framme gick det av bara farten, ingen mjukstart här inte. Började med ett mail "det fungerar inte"... jaja bara att ta tjuren i hornen då men vi löste det ganska snart om det inte kommer efterdyningar förstås. Efter jobbet var det dags att dra iväg ut och kolla formen efter förkylningen med en liten löptur, den gick väl lite si sådär. Jag tror min GPS-klocka håller på och ballar ur, för det första tar det flera minuter innan den hittar satelliter sen tror jag inte att den mätte riktigt rätt på sträckan i dag, kändes som jag sprang lite fortare än 8 min/km i genomsnitt.
Efter löpturen blev det lite styrka: mage, bröst och triceps men det var himla hårt på det här hotellgolvet men det är väl bara att göra armhävningarna på tårna då då :)

Nu blir det lite hotellmys och fundering på om jag ska springa intervall i morgon eller om jag ska passa på att gå på combat här i K-holm. Tänk att dom har flyttat freepower från tisdagar till torsdagar och då som jag är på väg hem igen. Men man kanske ska ta och stanna till fredag då, ja vad gör man inte för att få lite träning :P men freepower är ju så himmelskt roligt.

Tjillevippen vet ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar