söndag 14 augusti 2011

Cykling kan vara farligt

Fint väder och tänkte mig en runda på ca 4 mil idag, en lugn runda i och med att förkylningen fortfarande sitter i kroppen. Hade dock tänkt cykla på utan stopp men så kom jag på att jag skulle stanna i vart fall. Och då händer det som inte ska hända cykeln välter och jag följer med. Denna gången gick det inte så himla bra utan jag fick direkt en stor bula på benet. Men det värsta var att drevet fick sig en smäll så jag blir nog tvungen att ta med cykeln till en reparatör så han får titta på den. Men då får jag väl hitta på ngt annat lugnt att hålla på med då och jaaaaaaaaa måste väl börja löpträna inför Lidingö men just nu kommer jag inte överens med löpning, det är så fasansfullt jobbigt just nu. Men det går nog över snart hoppas jag.


Nu söndagsmys innan kväller och i morgon jobb :)
Tjillevippen vet jag

1 kommentar:

  1. Det värsta var att cykeln fick uppsöka en reparatör?!!?
    Cyklar kan man köpa nya, men ingen Carina!
    Ta det lugnt min vän!

    SvaraRadera