måndag 25 april 2011

Slut på ledigheten

Vilken helg, härligt väder med massor av sol och cykling. I dag var det dags för tredje vändan för i år och det blev en morgontur på hela 5 mil och det känns enormt bra i benen och för att inte glömma rumpan. Har hittills tagit det relativt lugnt och legat på växlar mot det lättare hållet, men det är väl snart dags att öka intensiteten lite och börja köra på stora drevet fram :)


Det var så oerhört vackert på turen; vitsippor och tussilagon efter vägarna, ibland var det ett helt vitt fält av vitsippor, så oerhört vackert. Porlande bäckar och fåglar som kvittrar ja banne mig det här är den bästa årstiden. 


I morgon är det dags att ta tag i simningen igen, vad härligt och jag tror minsann att jag är frisk nu - som en nötkärna. Så endera dagen blir det säkert ett härligt löppass också, det ser jag fram emot!


Men just nu är det fokus på arbetet i morgon och förberedning inför morgonpasset - simning tillsammans med Sanna! Här ska simmas minsann hon ska inte få simma ifrån mig :)


Ha en underbar vecka!
Massor av kramizar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar