måndag 29 oktober 2012

NY eller Hofors? Spänningen är olidlig

Enligt lokal information ska flygplatserna runt om NY vara stängda t.o.m onsdag men hur blir det sen och hur stor kommer förödelsen att bli? Kommer det att bli någon mara i NY om mindre än en vecka, ja det är troligtvis för dyrt för att det inte skulle bli. Men med tanke på att stormen inte än har dragit in över land och det ser ut så här i Brooklyn redan undrar man hur i hela friden ska dom kunna återställa på mindre än en vecka.... Men det blir nog bra orkanen stannar av vänder ut mot havet igen och dundrar av sig där ute och vips så får vi sol och 15 grader på söndag då maran blir av. Fast jag får ju titta på jag, för förutom att jag är skadad har jag även blivit förkyld och problem med luftrören har jag haft ett bra tag. Så nu är det verkligen förkylt. Atchiiii..... Men det ska bli såååå härligt att dra iväg over there igen, var 6 år sen sist.
New York eller Hofors det visar sig på torsdag det... 


Brooklyn kl. 2:30 svensk tid :| 
En tröst är åtminstone att på senaste "hurricane tracker" såg det ut som om att stormens öga missar NY, men det är ju inte mindre tröst för dom som bor eller befinner sig i stormens öga... Vilken tur att vi klarar oss från såna hemska orkaner

Tjillevippen vet ja´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar