lördag 26 januari 2013

Lite core till att börja med

Har fått en hosta som heter duga och jag tänkte låta det läka ut ordentligt innan jag kör igång med träning igen.
Men tänkte att lite core kan väl inte gör så mycket, men oooops då 20 minuter räckte gott och väl.

På f.m. var jag ner och hjälpte kollegan med att slussa in folk till bodystep för hon kom med andan i halsen från vattengympan. Vilken himla tur att Cicci finns som kan köra nu när jag är sjuk och inne på 3:e veckan dessutom. Nu måste det banne mig snart vara slut på baciller i min kropp, så mycket sjuk som jag blir borde min kropp vara immun mot alla sjukdomar snart. 

Var kvar en stund när dom körde igång passet och det var ett enormt sug i min träningstarm, sån himla bra musik och så satans roligt med bodystep. Men nu känner jag att det är det nära, har jag tur så kanske på tisdag... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar