måndag 15 juli 2013

Helgens träning

Lördagens bodystep 70/30 blev inställt då det inte kom några deltagare, men det kunde jag ju förstå eftersom det var himla fint väder :)
Passade istället då på att köra igenom FM-passet, eftersom det var min tur att instruera på söndagspasset. Kändes ungefär som om att det var ungefär 100 år sen sist, men det gick ganska bra. Sen var det dags att åka hem och få i sig en liten matbit för att dra iväg upp och sola och bada lite. Glömde självklart simbrillorna hemma så det blev ingen simtur, kanske lika bra det för det var hiskeligt kallt i vattnet men det blev ett dopp i varje fall.

Väl hemma skulle jag dra igenom combat-passet som jag ska köra på onsdag men se där gick jag bet hade visst glömt all koreografi sen sist jag körde och då tappade jag sugen ganska direkt. Blir till att nöta koreografi igen då eller be Johanna hänga med och köra de 5 första låtarna hehe.

Söndagen kom och jag kände lite träningsvärk i kroppen efter lördagens FM-pass, hade tänkt att ta en löparrunda för att kolla om vaden har blivit bra men jag var så loj så det blev inget av med det. Avvaktade till kvällen och dagens FM-pass som skulle starta kl. 18:00. 5 i sex hade det fortfarande inte kommit någon så då började jag planera för ett löppass istället men då kom det två stycken i sista stund och vi körde igenom passet och hua vad skönt det är för kroppen, det behövs verkligen ett par sådana pass i veckan för min stela kropp :)

Nu är det dags att jobba sista veckan innan semestern startar på fredag.. nedräkning pågår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar