tisdag 26 april 2011

Jag tror på förbannelser

Inte min fot som tur är!

Ja för sjutton det gör jag verkligen!

I går då jag var ute på ett cykelpass med klassikerkompisen sade hon att om jag tänkte ut och springa så skulle hon minsann knuffa ner mig i diket så att jag bröt benet nåja åtminstone stuka foten så att jag inte kunde springa men cykla!!!
Och se på attan i dag när jag var ute och sprang kom jag 2,5 km sen var det kört, här sitter jag nu med stukad fot. Är hon en riktig häxa med trolldom och magi ja man kan ju börja undra??? 


Men men lite ett par dagar till och sen är nog foten fit for fight igen.




Simningen i morse gick superduper bra, kändes så himla skönt!


God natt!

3 kommentarer:

  1. Men herregud Carina! Usha, trodde häxan hade flygit till Blåkulla för gott! Henne ska jag akta mig noga för...Krya på foten!

    SvaraRadera
  2. Men NEJ! Typiskt, ska aldrig öppna munnen så sådana grodor halkar ut igen. Hoppas det ger med sig snart. :(

    SvaraRadera
  3. Men stackare!! Det där såg inte bra ut... Vet tyvärr mer än väl hur en skadad fot känns :( Ta det lugnt nu och krya på dej.
    Kram!/ Elisabet, som inte är inloggad.

    SvaraRadera