måndag 26 juli 2010

Träning blott ett minne eller?

Förra veckan var tänkt att jag skulle hinna träna så mycket men vart tog tiden vägen? Satt istället med ett världsproblem d.v.s. att lösa en inlämningsuppgift i C#, går tamej inte att sluta när man sitter mitt i problemet. Svårt var det men envis som man är såg man till att den fungerade till sist och nu väntas resultatet med spänning.
Sen kom java-uppgiften men den blev "bara" 3 timmar för sent inlämnad :o
I och med detta blev det ingen träning som planerat förra veckan och min kondition och styrka känns som att den bara försvinner mer och mer och mer och mer....... 
Men för att råda bot på detta prickade jag in 2h och 45 minuters träning i söndags, då det blev BodyCombat och core.



Trött, trött, trött som jag är på senaste programmet i BC körde jag lite blandat gammalt och vips så blev passet mycket mycket roligare. På piratlåten, ja jag kallar den så, satte jag på mig en "piratduk", för att skoja till det lite och det verkade fungera. 



Måste medge att jag idag får sota lite för all träning efter i går eftersom enorm träningsvärk, i ryggen framför allt :)
Nu lite studier igen innan jag ska ut och ta milen tillsammans med Sanna, hon håller f.ö. på att gå om mig i träningstid och det kan ju inte gå för sig nu gäller det att ligga på igen.

Over and out för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar